HELLO LANGUAGE CENTRE S.R.O. (DÁLE JEN HLC) POSKYTUJE SLUŽBY V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ. TYTO OBCHODNÍ PODMÍNKY UPRAVUJÍ SMLUVNÍ VZTAH MEZI HLC A KLIENTEM VZDĚLÁVACÍCH KURZŮ (PŘÍPADNĚ JEHO ZÁKONNÝM ZÁSTUPCEM) A JSOU PRO ZÚČASTNĚNÉ STRANY ZÁVAZNÉ.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Obecné podmínky účasti ve vzdělávacích kurzech tvoří nedílnou součást smluvního vztahu mezi klientem a HLC.
2. ÚČASTNÍCI SMLUVNÍHO VZTAHU
- Účastníky občanskoprávního vztahu jsou HLC (se sídlem v Ostravě – Mar. Horách) a klient vzdělávacího kurzu.
- Klientem se rozumí fyzická osoba, která se zúčastní vzdělávacího kurzu či jiné akce vzdělávacího charakteru.
3. PŘEDMĚT SLUŽEB
- Předmětem služeb je zajištění vzdělávacích služeb formou kurzu s maximálním počtem účastníků 12 osob + 1 osoba náhradník, pokud není v „Závazné přihlášce“ uvedeno jinak.
- Pokud není v „Závazné přihlášce“ uvedeno jinak, předmětem služeb není obstarání učebních pomůcek (knih, vzdělávacích podkladů).
- Délka vyučování je udávána ve vyučovacích hodinách. Délka jedné vyučovací hodiny je 45 minut.
- Podmínkou zařazení klienta do vzdělávacího kurzu je uhrazení celkové ceny kurzu (dále jen kurzovného) před jeho začátkem.
4. VZNIK SMLUVNÍCH VZTAHŮ
- Klient odpovídá za správnost a úplnost údajů uvedených v písemné či elektronické přihlášce. Za nezletilé účastníky podepisuje přihlášku a dále jedná jejich zákonný zástupce.
- Smluvní vztah mezi HLC a klientem vzniká při závazném přihlášení k účasti na jazykovém kurzu či jiné akci vzdělávacího charakteru, a to předáním klientem řádně vyplněné a podepsané „Závazné přihlášky“ a uhrazením zálohy v minimální výši 500,- Kč. Písemnou přihlášku je možno podat osobně na recepci HLC nebo elektronicky. Převzetím této přihlášky a úhrady odpovědnou osobou společnosti HLC se společnost zavazuje zajistit klientovi služby ve sjednaném rozsahu a kvalitě.
- Klient nemá nárok na snížení kurzovného z důvodu státních svátků a prázdnin. Kurzovné se rovněž nesnižuje z důvodu absence klienta na výuce.
5. CENA OBSTARÁVANÝCH SLUŽEB
- Kurzovné, včetně výše zálohy a hodinový rozsah kurzu jsou uvedené v „Závazné přihlášce“.
- Po zaplacení zálohy 500,- Kč má klient závazně rezervováno místo v kurzu. V opačném případě je klient veden pouze jako zájemce.
- Kurzovné musí být vždy uhrazeno minimálně 3 dny před samotným zahájením kurzu v plné výši, rozložené platby nejsou možné. Úhradu je možno provést v hotovosti na recepci HLC, kartou na centrále v Ostravě nebo bankovním převodem na účet HLC. Bezhotovostní platbu lze provést na základě údajů uvedených v přihlášce (číslo účtu, variabilní symbol). Dnem úhrady se rozumí datum připsání kurzovného na účet HLC.
- Klient má nárok na účast v kurzu až po uhrazení celkové výše kurzovného.
6. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY
- HLC nezodpovídá za škodu, ztrátu či zranění, jež klient utrpí v jejích prostorách.
- HLC nenese finanční ani jinou spoluodpovědnost za výsledek závěrečných zkoušek jakéhokoli druhu, cena těchto zkoušek není zahrnuta v ceně kurzovného, pokud není v „Závazné přihlášce“ uvedeno jinak.
7. ZMĚNY V ROZSAHU SLUŽEB, REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ A STORNOVACÍ PODMÍNKY
- HLC je oprávněna zrušit kurz před jeho zahájením z důvodu nízkého počtu přihlášených osob. Klienti obdrží zpět zaplacené kurzovné nejpozději do 14 dnů od ohlášení zrušení kurzu. HLC je rovněž oprávněná zkrátit semestr, pokud je počet přihlášených osob nižší, a to pouze se souhlasem všech přihlášených studentů, kteří budou o této skutečnosti informováni.
- Nečerpá-li klient, ať už z části nebo plně, objednané a zaplacené služby, z důvodu nesouvisejícího s činností HLC, nevzniká klientovi nárok na náhradu ceny dotčených služeb ani na slevu z kurzovného. Klient má právo převést čerpání služeb na druhou osobu (náhradníka) a v případě, že se tak stane, vyvstává povinnost písemně informovat. HLC ještě před tím, než náhradník začne kurz navštěvovat.
- HLC si vyhrazuje právo na výměnu lektora a na změnu místa konání kurzu.
- Studenti jsou povinni ctít zásady slušného chování a občanského soužití. V případě porušení těchto zásad může být student vyloučen z hodiny bez nároku na náhradu. Při opakovaném porušování může dojít k vyloučení z kurzu bez náhrady.
- Stornovací poplatky účtuje HLC klientům na základě osobního nebo písemného oznámení při každém stornu účasti za každou přihlášenou osobu ve výši:
- 500,- Kč při jakémkoliv stornu již objednaného a uhrazeného kurzu před jeho zahájením,
- při stornu již probíhajícího kurzu se v případě jednosemestrální úhrady kurzovného kurzovné nevrací,
- při stornu kurzu s úhradou kurzovného na dva semestry se vrací poměrná část kurzovného po odečtení zvýhodnění, které čerpal klient na první semestr, pokud klient sdělí závaznou písemnou formou své rozhodnutí nepokračovat v kurzu nejpozději 45 dní před začátkem prvního semestru. V opačném případě se kurzovné nevrací.
- Stornovací poplatek se neúčtuje, pokud převede klient práva a povinnosti plynoucí ze smluvního vztahu s HLC na jinou osobu (náhradníka) nebo pokud se účast stornuje z důvodu závažného dlouhodobého onemocnění či úrazu vyžadujících hospitalizaci či dlouhodobé upoutání na lůžko nebo v případě smrti, a tato informace je společnosti HLC oznámena v nejkratší možné lhůtě. Nesplní-li účastník tuto svou povinnost, účtují se storno poplatky v plné výši.
- Pokud nebude možné, aby probíhala výuka prezenční formou, bude kurz po tuto dobu převeden do distanční výuky.
- Vrácení kurzovného „v případě nespokojenosti“ může být uplatněno pouze u skupinových vzdělávacích kurzů, a to při prokazatelném absolvování prvních dvou bezprostředně následujících vyučovacích hodin probíhajících maximálně během prvních dvou týdnů po přihlášení, a to pouze za podmínky uhrazení celého kurzovného daného kurzu.
- V případě reklamace musí být tato klientem doručena v písemné formě do 5 dnů od zjištění neshody vedoucímu zaměstnanci dané pobočky HLC (Ostrava, Opava, Brno). Tato reklamace bude projednána a posouzena zodpovědným vedoucím pobočky a po přezkoumání skutečného stavu vyhodnocena jako reklamace oprávněná či neoprávněná. O každé takové reklamaci bude vyhotoven reklamační protokol, ve kterém se specifikuje: reklamující osoba, reklamovaný produkt či služba, zjištěná závada, návrh řešení a přezkoumání zodpovědným vedoucím pobočky. Oprávněná reklamace bude v součinnosti s reklamujícím vyřízena do 30 dnů od doručení písemné stížnosti.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- HLC prohlašuje, že s osobními údaji poskytnutými klientem bude nakládat v souladu se zákonem č.101/2000 Sb.
- Klient podáním přihlášky prohlašuje, že v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlasí se zpracováním veškerých svých osobních údajů uvedených v „Závazné přihlášce“, které poskytl HLC, za účelem uzavření smluvního vztahu a pro marketingové účely HLC.
9. PŘECHODNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1. června 2020, a téhož dne nabývají právní účinnosti a ruší všechny předchozí "Obecné podmínky účasti“.
- Klienti stvrzují svým podpisem na závazné přihlášce, že jsou jim „Obecné podmínky účasti“ známy, rozumějí jim, souhlasí s nimi a v plném rozsahu je přijímají.